vineri, 6 noiembrie 2009

Cum ne facem norocul!

Stau si ma intreb de multe ori, dupa ce port diverse dicutii cu prietenii, de ce nu incercam sa schimbam ceva? De mult ori aud replica "nu fac chestia aia pentru ca orcum nu-mi va reusi" asta fara nici macar sa incercam. Aud tot mai multi carora le e frica sa spere, sa viseze la ceva frumos...de frica "orcum nu voi ajunge eu la nivelul ala " sau "orcum nu voi avea eu atatia bani". Ce ne impiedica sa speram? Oare nu credeti ca astea sunt doar motive inventate inh capul nostru de un ego laş? Eu cred ca atragem ceea ce visam, cred ca daca-mi doresc sa gasesc o moneda de 10 bani pe jos in dimineata asta o voi gasi, cred ca daca imi doresc sa fac ceva in ziua respectiva voi reusi. Cred ca daca imi doresc sa am o viata fara griji voi reusi!
Dar ce se intampla cand nici nu mai speram?.... Ne plafonam si stam si ne macinam "ce viata de cacat avem"

"Daca lupti, poti castiga....daca nu lupti, ai pierdut deja"

Dupa cum am mai zis...viata are doua atribute...e grea si e scurta...asa ca trebuie traita din plin!

Chipintaci

Un comentariu:

  1. Hei, la multi ani cu intarziere :)

    In legatura cu moneda, eu mi-am dorit o data foarte mult sa gasesc o moneda de 10 bani, eram mica rau si mi-era sete...iar la sifonarie un pahar de apa/suc era 10 bani ... am cautat si m-am rugat sa gasesc, dar degeaba :(

    RăspundețiȘtergere