luni, 29 martie 2010

Vorbe libere!

Vorbele libere sunt discutiile grele din relatie, cele in care iti spui "oful" sau faptul ca ti-ai inselat partenerul, sau alte discutii in care iti trebuie "sange in instalatie"!
O prietena mi-a zis ca poti vorbi liber cu iubita/iubitul atunci cand nu-l iubesti, si am negat! Am stat si am analizat ideea o perioada, sa fi trecut un an de atunci, si cred ca am ajuns la aceeasi parere. Si am tras doua concluzii:
1.Poti vorbi liber cu iubita/iubitul atunci cand nu-l mai iubesti!
2.Poti vorbi liber cu iubita/iubitul atunci cand ti-ai gasit pe altcineva!

Exista totusi si posibilitatea unei maturitati in gandire cand lucrurile astea se intampla fara a fi vreo indoiala de lipsa de iubire, si e cea spre care doresc sa ma indrept!
E cea mai buna metoda de eliberare, si de intelegere!

Chipintaci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu