sâmbătă, 26 septembrie 2009

Despre copilarie e mult de vorbit

Ma gandeam sa schimbam putin registrul si sa vorbim de ... bancile scolii...
Cum am trecut prin scoala, cat de mult ne-a influentat viata, viitorul si ce intamplari am avut parte.
Oricum...nu am sa scriu frustrarile mele dar scoala din romania e de "kk". Multa materie aruncata in elevi fara a avea o continuitate si o parte atractiva. Stiti voi "cica daca vrei sa inveti cu adevarat inveti in orice conditie" dar totusi rolul lor care e? Care e rolul dascalilor? Sa ne scoata la tabla si sa ne faca de ras doar pentru ca ei si-au gresit cariera si in loc sa ajunga sa profeseze in cercetare au ajuns sa predea diverse materii la copii? Deci pana la urma daca ajungem sa invatam ceva se datoreaza doar faptlui ca noi am vrut si ca am avut capacitatea de a asimila si sintetiza cunostinte. Ca din partea lor e doar un haos....na ca am zis-o!

Deci ne intalnim cu povesti de pe bancile scolii...poate si putine picanterii...!

Chipintaci "TM"

Un comentariu: