sâmbătă, 19 septembrie 2009

Precautii

Tot din acelaşi ciclu al întâmplărilor din copilărie am una trăită pe pielea mea. Să vedeţi cum "cine se frige o dată suflă şi în iaurt". Era începutul vacanţei de vară....treceam cred în clasa a 8-a, şi împreună cu 2 amici am plecat să vizităm un fost vecin de scară. Chestia e că pentru a ajunge acasă la vecin trebuia să mergem pe jos prin "ţigănie", pe la periferia oraşului iaşi, adică prin Pacureţ. Toate bune şi frumoase până în acea zonă, unde am fost acostaţi de 2 ţigani, care ne-au cerut ajutorul pentru a căra nişte lemne de la malul bahluiului până la stradă. Acolo, pe malul bahluiului, a inceput percheziţia. Eu am fost deposedat de frumoşii papuci din dotare, iar unul dintre prietenii mei a fost lasat fara şosete şi încă ceva, nu mai ţin minte exact. Ca talhăria să fie completă, cei 2 ţigani ne-au forţat sa intrăm în bahlui fara a le pasa dacă noi ştim sa inotăm. După ce am trecut apa am avut de mers desculţ pe o pajişte proaspăt cosită, apoi pe macadamul de la calea ferată. Apoi a urmat confruntarea cu parinţii si "bataia binemeritată". Concluzia e că acuma sunt mult mai atent la cei din jurul meu. Încerc să le anticipez mişcările pentru a mă putea feri/proteja. Deci dacă nu eşti masiv şi nu ştii karate mai bine mergi "cu ochii in patru"!.

Subiectele siropoase urmează in viitorul apropiat!!!!

chipintaci :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu