luni, 19 octombrie 2009

Cand crezi ca nu exista nici o rezolvare!

Am zile bune de cand vorbesc cu prieteni si incerc sa le impartasesc din "experienta mea"!
Cele mami multe discutii sunt legate de relatia de dragoste, sex, relatiile de amicitie cu diversi prieteni si relatiile de prietenie cu persoanele de sex opus.
*In relatia de cuplu sunt cateva chestii de zis: ofera ceea ce iti doresti si nu cere celuilalt ceva ce tu nu ai putea accepta sa ti se ceara, ofera libertate (oamenii au un singur lucru care e mia de pret LIBERTATEA), incredere, sinceritate si comunicare. (daca prietena e in strainatate, ca in cazul meu, in afara de ai marturisi sentimentele nu pot decat sa o fac sa stea linistita si sa-i ofer libertate)
*In ceea ce priveste sex-ul nu prea am ce vorbi...experienta mea sexuala nu este prea vasta...dar cred ca femeile spun ca vor dragoste dar tot ceea ce le intereseaza e finalitatea (orgasmul) iar de barbati se spune ca sunt repeziti si ca vor sex dar din experienta va zic faptul ca ei vor dragoste...vor si ei atinsi masati sarutati dragaliti si restu diminutivelor ce dau tenta gay frazei :P
*Relatiile de amicitie sunt cele cu ajutorul carora ne facem cunoscuti in lume...si cu ajutorul carora ne largim orizontul!
*Relatiile de prietenie cu persoanele de sex opus sunt din punctul meu de vedere cele mai puternice si mai sincere (adica ai tendinta sa te confesezi si sa ceri un sfat unei persoane de sex opus) Dar ATENTIE, nu va atasati emotional de aceste persoane (adica nu va indragostiti de ele) pentru ca nu veti mai putea fi niciodata prieteni!

Sper sa va fie de folos!

chipintaci TM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu