duminică, 4 octombrie 2009

Pe bancile scolii

Ma gandeam la toate intamplarile petrecute "la scoala"! De toate genurile, si hazlii si mai putin hazlii si de dragoste. Cand vorbesc de scoala lumea se poate gandi la cum imi ingros vocea si vorbesc ca un moshneag(sau cel putin incerc, si nu prea reusesc) Da deci e o era de mult apusa...scoala generala terminata in '97...liceul in '01...ohoo...cata vreme a trecut. Dar tot imi aduc aminte de toate nazbatiile si toate fetele cu care am vorbit (iubita tu stii ca te iubesc :*) Deci, scoala generala a fost cum a fost, dar liceul a fost de teroare. Clasa selectionata de nebuni...si daca tot eram nebuni e si normal ca am facut nebunii! De la baut pana la batut, de la sticle pana la geamuri sparte, chestii in flacari...orice...doamne ce viata!!! :<. Iar cu fetele...ce sa zic..in liceu cam slabutz. Liceul era tehnic si cam ducea lipsa. Dar nici nu am dus dorul...nu prea stiam eu ce-i aia :P.

Va pup mai vb! chipintaci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu