miercuri, 28 octombrie 2009

Seriozitate!

Nu stiu cum ma cunoasteti pe mine dar trebuie sa stiti ca sunt un tip calculat, cerebral si serios (asta in afara momentelor in care nu sunt :P)
Eu sunt genul de persoana care nu ia munca in felul unui task, pentru ca asta m-ar ucide...dar nici nu o iau in joaca...sunt doar serios.
La fel si in relatiile interumane..eu nu duc o discutie prea mult "in serios" pentru ca nu duce bine...eu la un moment dat strecor o gluma si incerc sa divaghez (lumea ma stie).
Asta nu inseamna ca e si bine cum fac eu..dar pana acum felul asta m-a facut de supravetuiesc si sa depasesc momentele grele.
Seriozitatea e legata de maturitate?..chiar nu stiu...Un nene zicea "maturitatea e seriozitatea cu care te jucai copil fiind in copilarie". oare e asa?...Ma enerveaza ca nu putem sa ne jucam la 30 de ani cu masinute si papusi..si stiti de ce?..pentru ca restul nu o fac..
Tinerii spunc a sunt ne-copti...oare asteapta sa putrezeasca (ce bine ca am infatisare tanara...am toata viata la dispozitie sa imbatranesc/putrezesc)

Astept cateva sugestii...
Chipintaci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu